Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mart 2012 Çarşamba

beyyybi :)

benim canım beybimmm, ne vakittir günlüğünü boş bırakmışım. oysa her geçen gün yeni ve büyümüş bir bejna çıkıyor karşımıza..



mesela dün ilk kez telefonla konuştuk. telefonda dünyanın en güzel sesi bana "anne" dedi. konuşma şu şekilde gerçekleşti:

-cocam : bi saniye bejnayı veriyorum
-bejna   : anne
-bejna   : beyybi
-uyya     : bejjjnaaa kuzuummm
-bejna   : anne ....  beyybi

benimle telefonda konuşurken aynı zamanda kendi fotoğrafına bakmaktaymış (kendisine "baby - beybi" diyor da kuzuu)

bu sabah da ben parmaklarını severken, başladı "bi" "ü" "dö" eskiden sadece bire kadar sayabiliyordu bütün parmakları "bi" bi" "bi" diye sayıyordu bugün de bunu öğrenmiş. daha neler neler öğrenmiş. babacık beni almaya çıkarken akalarını giyip kapıya yönelmiş ve ortalığı yıkmış ayaklarını yere vura vura sokağa çıkmak istemiş. bi geldiler bizimki kızgın kızgın etrafı süzüyor. sizii gidiiii bensiz bir şey yapmak haaa, heryerde artık ben varım gibi bakışlar atıyor...


bir süredir kakadan da haberdarız. her kaka yapışında kaka kaka diyerek bezini, mendilini, kremini toparlayıp yere yatıyor hatta bazan bezini açtığı da oluyor. gerçi her kaka kaka olmayabiliyor ama nedense çiş demek zor geliyor ona. ayrıca görsel hazıfa şaşırtıcı. poposuna sürülen merhem ile benim kendi kullandığım merhemi ayırt edebiliyor. almış eline benim merhemi kutusundan çıkarmış kendime sürmemi istiyor :)

söylediği bazı sözcükler; papaya (papatya), datdıı (tatlım), uyya (hülya), bi (bir), ü (üç), dö (dört), cici (çiçek), atdiii (attım) ... hatırlamadıklarımız da oluyor, zira kendisi de bir süre sonra unutuyor ya da başka bir forma büründürüyor. bir yediğini bir daha yemediği gibi. bazan iştahla balık yiyor hatta ayıklamama fırsat vermeden bir minik istavriti mideye indirdiği gibi, bazan hiç sallamıyor inatla "atdi maması" istiyor. "atdi maması" mı? cici bebelerin kaseye atılması ve yoğurt yahut çeşitli meyve suları ile sulandırılması suretiyle hazırlanan bir tür mama. ve sanırım benim kızım bu mamanın tarifini kendisinin yarattığını düşünüyor olabilir.

3 yorum:

  1. YORUM
    YAZAN BHHEJHJLLİİİİİ,,
    İŞ BBBM.

    YanıtlaSil
  2. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNNNVÇÇVVV.İ.ÇJ.....JC

    YanıtlaSil
  3. üstteki yorumlar bejnanın klavyeye rastgele basması sonucu oluşmuş ve annesi tarafından kaydedilmiştir. başkaca bir durum mevzubahis değildir.

    YanıtlaSil