Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Mart 2012 Cuma

kandırıkçı bejna

sanırım ilk kez sıcağı sıcağına birşey yazıyorum. hem zaman sorunu yok hem de bejna beni öylesine şaşırttı ki belki yazmak şaşkınlığımı biraz olsun giderir diye düşündüm açıkçası...




neyse uzatmayayım, uyuduk mutlu mesut uyandık... bejnanın oyuncak çaydanlığı ile evimizdeki biricik çiçeği de (benjamin) suladıktan sonra kahvaltı faslına giriştik. bejna beni mutlu edip, çatalı gayet başarılı kullanarak peynirini yemeye anneanneye de yedirmeye başladı.




malesef  bu saadet dolu tablo pek uzun sürmedi, bejna'yı yine birşeyler dürttü ve masadan indi. bir iki de ayakta yedikten sonra geldi yanıma suratına  mühim bir ifade takınarak "kaka, kaka" demeye başladı. ben tam haydaaa şimdi bu nerden çıktı diye düşünürken bejna rolünü pek güzel oynadı. alelacele önlüğünü çıkardı çok daralmışçasına, bir taraftan da poposunu tutarak bir iki ıkındı elimden tutup beni odasına götürmeyi başardı. odasına girdik, çekmeceden bezini çıkardım hadi kızım demeye kalmadı bizimkisi bezi itti, ıııh ııııh diyerek esas meselenin "kaka" olmadığını açıklamaya çalıştı ve elbise dolabının üzerindeki oyuncağını göstermeye başladı. hatta kucağıma çıkıp oyuncağa iyice yaklaştırdı kendisini.... o oyuncak da babasının aldığı ve sonradan biraz daha büyüdüğünde oynamasına karar verdiğimiz ahşap dominoydu. onu nasıl hatırladın, o bücür boyunla o oyuncağın orda olduğunu nasıl keşfettin çocukkk!!!!! gerçi bu sorulardan önce sorgulanması gereken kaka yaptığını söyleyerek beni kandırması durumu değil mi? evet, kaka filan yapmamış, odasına götürüp ahşap dominolara ulaşmak için beni kandırmış.. evet bejna henüz 20 aylık bir yavrucak... sanıyorum isteklerimize ulaşmak için beyaz yalanlar söylemek öğrenilen birşey değil, içgüdüsel birşey. bejna henüz konuşmayı öğrenmeden beni nasıl kandırabileceğini çözdüğüne göre!!

gerçi pazar günü de buna benzer numaralar çekti bize. şöyle oldu; pazar günü değişiklik olsun uzun kış uykusundan uyanalım diye beypazarına gitmeye karar vermiştik. ama ne ki, bejna birazcık öksürüyor diye vazgeçtik. ne olur ne olmazdı. günün ilerleyen vakitlerinde öksürüğü azalmaya başladı. sevindirik olan anne de baba ile bu sevincini paylaştı. o sırada bejna da öksürüğe başladı. ben "babası bejna bugün hiç öksürmedi"dedikçe bejna öhö öhö öksürdü...

şimdi de elinde bir limonluk beni çekiştiriyor, hadi bakalım şimdi nereye çufçufluyoruz.. bay baaaaayyyy ben bejnanın peşindeyim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder