Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Temmuz 2012 Pazartesi

yaz güzeldir.. yaz-mak güzeldir.

yazmak lazım yazmak..... bejna büyürken, güzelleşirken, yaz güneşi ile uyanırken, rüzgarlı yaz akşamında balkon keyfini sürerken... yazmak lazım unutulmasın güzel anlar....




her akşam bejna hanım elinde çantası akşam yürüyüşleri yapıyor, balkonda şişme havuzunda havuz keyfi.... yani keyfi pek bir yerinde küçük hanımın.... ankaranın karasallığında yazın tadını en iy o çıkarıyor. sürekli hareket halinde ve varlığının gayet bilincinde. dünyanın kendi etrafında döndüğünü çok iyi biliyor. isteklerini "beybii" şeklinde dile getirse de "ben bebeğim, bunu yapmanız gerekiyor, benim bazı haklarım var gasp etmeyin" diye uyarıyor açıkça... "huu beybi, hüt beybi ninnii, mama beybi"...




kelime dağarcığı; "bi, di, ü, döt, be, alti, yedi...on, ütden, ditdötden, daye, gaye, hüyya, hu, hüt, annenne, dede, abi, abba, beybi, dütdüt, dida - saat, cice - çiçek, di - diş, di - dil, aydede, el, aya - ayak" ları biliyorsunuz zaten,  "holye - kolye, beyna - bejna, hahuk -  faruk, bin - binmek, in - inmek, alo - telefon, koku, koktu, korktu" ...... gerçi buraya yazarken unutuyormuş insan.... esasen papağan gibi sürekli tekrarda amma yazayım deyince unutuveriyor insan....




aydedeyi çooook seviyor, onun her dediğini yapıyor mesela, onun hediyelerini yiyor.... hele bir de resim yapıyor tam eğlence.... hafif kavisli bir çizgi çekiyor, dönüp bana gösteriyor "aydede", el çiz diyorum, elini koyuyor kağıda parmalkarının arasında gezdiriyor kalemini, el oluyor, ayağını koyup kalemi gezdiriyor etrfafında oluyor ayak :)

korkuyu öğrenmiş bir de; rüzgardan korkuyor, gözlerini yumuyor "korktu" diyor, şaşıyorum sen ne zaman öğrendin korkuyu yavrumm... çözemedim hala korkunun nasıl oluştuğunu. korkmasın diye onu karanlıkla ve rüzgarla barıştırıdım ama yeni korkular hasıl olursa nasıl çözeriz bilemem.

canıııııım yavrum gene özledim işte seni..... kelimelerini, düşünceni, elini, ayağını, saçını, kokunu....



bu arada resimler hep gecikmeli ekleniyor yazıya ne yapalım, herşey her zaman elimin altında olmuyor, bu aksaklığı belirteyim istedim size sevgili okuyucularım :))))

en kısa zamanda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder