Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Temmuz 2012 Perşembe

bejnoş :)

çok güzel bir isim olan "bejna" isminin değiştirilmeden kullanılması için kendimize bir uyarı olsun diye bu başlığı açtım. küçüklüğümden beri kısaltma isimlerle büyüyen ben kendi ismimin kısaltılarak yahut değiştirilerek kullanılmasından rahatsız olmasam da, hatta ismimi sevmediğimden olsa gerek bazı hallerini hoş karşılasam da "bejna" isminin güzelliğinden ötürü bunu yapmamaya kararlıydım.. ancak elde olmuyormuş, karşımızda minicik, sevimli, şirin bir insan görünce hemen kendiliğinden bu yola giriliyormuş...




fakaaaaat karşımızdaki afacan hernekadar iki yaşında bir bızdık da olsa kararlı bir duruş sergileyebiliyormuş.. efenim şöyle özetleyeyim; arada sırada "bejnoş" şeklinde nidalarım oluyordu bejna'ya ama dün uyardı beni. ben "bejnoş" deyince hemen yapıştırıverdi " ıı ıhh, bey-naa"  yaaaa,,, gördük mü... adlık mı ağzımızın payınııı, o bi kere "bejna (kendi deyimiyle beyna)" ona başka bir isimle hitaba gerek yok. kızım adıyla yaşasın, adıyla yaşlansın...




bir gün gelecek "j" harfini de belleyecek hem. o vakit ismini daha çok sevecek.. "j" harfi ile ilgili komik bir an da şöyle gerçekleşmişti; ben alfabenin harflarini sayıyordum tek tek o da tekrar ediyordu, "j" ye kadar sorunsuz gelmiştik, ama sıra "j"ye gelip ben "j" deyince o da birden "hı?" deyiverdi.. hı? o da nesi???? "j" kızım "j" bir gün pek seveceksin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder