Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Temmuz 2012 Perşembe

aydede :)

aydedeyi çooook ama çok seviyoruz... kim sevmez gökyüzünde gecenin laciverdinde parıl parıl parlayan gümüş rengi görkemli bir o kadar da bizden biri gibi geceye hükmeden varlığı... biz de çok seviyoruz pekala... onun sözünü tutmaya çalışıyoruz her daim. biliyoruz ki o bizi sever, korur, kollar, uslu durduğumuz gecenin sabahında çikolata gönderir gecenin derinlerinden ağzımızı tatlandırmak için...




her gece yolunu gözlüyoruz aydedenin, ona el sallayıp iyigeceler dileyip uykuya dalıyoruz.. bazan da uzun uzun güzelliğini izliyoruz gecenin laciverdinde.. ama dün gece baktığımız pencerede aydede yoktu.. çok üzüldü yavrucuk... anlattım ona, sen yemek yemediğin ve hala uyumadığın için gelmedi, uyursan ve yarın güzelce yemeğini yersen gelecek dedim. saf bir anne olan ben, bejna hanımı böylelikle oyalayabileceğimi düşündüm galiba... ben bunları anlatırken bejnanın aklına bir fikir geldi hemen "aloo" dedi; yani telefon edip çağıralım demek istedi. hemen salona koştu, babacığın eline telefonunu verdi, "alo alo" demeye başladı. yani ara ve konuşalım manasında. babacık kimi arıyalım deyince de bejna gayet kendinden emin, "aydede" dedi.. elbette koptuk o an bejnaya belli etmeksizin. babası aradı aydedeyi, konuştu, bejna uyursa geleceğine bu kez kerhen de olsa ikna olan bejna uyumaya karar verdi :)

aydede biz seni çok seviyoruz bunu bil....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder