Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Kasım 2017 Çarşamba

yayın başlığı

içimden gelen yazma isteğini bir anda körelten şeylerden birisi de posta isim bulmak. yazıyor ki "yayın başlığı" ben de diyorum ki yayasınız bu başlığı... bu sefer içerik düşünmedim. zira gecenin köründe çalışmak zorunda kalıp bir taraftan da bilgisayarın yavaşlığı bana artı zaman verdi sanki. ben de deyiverdim hemen tiz yayın başlığı!

yayın iki tatlı bacı iki tatlı cadının masalları yayılsın dilden dile. bu blog onların hikayesinin eseri zira. iki tatlı cadı uykularının en tatlı yerinde mışıl mışıl uyuyadursunlar anneleri ile babaları onların hikayelerini yazma derdine düşsünler. herkes kendi hikayesini kendisi yazıyor elbet bu dünyada. fakat esas hikaye yazımı ebeveynler tarafından başlıyor kuşkusuz. bu durum bizim neslin ebeveyn olduğu dönemde kıvamını buldu demek yanlış olmaz zannedersem. çünkü bizler çocukken geleceğimize dair pek çok şeyin bizim elimizde olduğu, derslerimize yeterince çalışır öğretmenimizi yeterince dinlersek geleceğimizi kuracağımız öğütleri ile büyüdük. fakat bizlerin ebeveyn olduğu günümüz dünyasında çocuklarımızın hikayelerini bizler yazmaya başladık. doğum öncesinden başlamak üzere onlara sakin ve güvenli bir gelecek kurmak adına çaba sarfediyoruz. organik gıdalardan organik kıyafetlere değin organik bir hayatı örmeye çalışıyoruz. kreş eğitiminden sosyal etkinliklere, hobi faaliyetlerine değin pek çok şeyi belirlemek bu yolda sabırlı bir seyir izlemek de bize düşüyor. zira üç dört yaşında minnacık çocukların eğilimlerini ve yeteneklerini belirlemek o yaş açısından pek de mümkün olmasa gerek olağanüstü durumlar haricinde. sonra da bu zulüm ile cebelleşip duruyoruz şehir hayatında. belki çocuklara yetemiyor oluşumuz, belki yaşıtlarından geri kalmama kaygısı belki geçmişteki yoksunluklarımız bizi bunlara itiyor. belki bizden sonraki kuşak bu konularda bu denli hırslı olmayacak. belki biraz temiz hava biraz fazla oyun en gerekli şey onlar için. kabul ediyorum ben de giriyorum bu psikozlara, ben de düşüyorum kaygılara. ama gecenin şu saatinde  anladım ki onlarla geçirilecek sevgi dolu zaman hikayelerinin en temel mayası. geri kalanlar ise aromalar. aromaları birlikte belirleyerek bir serüvene girmek en tatlısı ve mantıklısı olsa gerek....

gecenin köründen sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder