Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2011 Çarşamba

MATRUŞKALAR



yaaa matruşkalar işte... zamanın garip döngüsü. annannem canım feridem, annem, ben ve kızım.. bu 4 kadının arasında 30'ar yaş var. 0-30-60-90'lı yaşlara ait 4 kadın bir araya böyle gelir işte.

aradan 15 ay geçtikten sonra ise;


kim bilir belki bi 29 sene sonra gene böyle bir fotoğrafa imza atarız, belki bu hal de bizim ailenin kadınları arasında bir teamüle yol açar.

hesap yok kitap yok ama 4 nesil işte böyle bir araya gelivermiş... benim için muhteşem bir duygu ve güzel hatıralar içeriyor.

anneannem; hem de canneannem... küçükken o kadar çok severdim ki, ona böyle hitap ederdim... yaşadıkları, anlattığı hatıraları, tarihin bilinmedik taraflarına tatlı dokunuşlar, geçmişi, ailesi, yaşadığı   güzel ve bize bir o kadar uzak gelen anıları, ilk aşkı vesaire vesaire... bunlar bambaşka bir yazının konusu olabilecek kadar güzel ve zengin...

annem; benim canım, herşeyim, dostum.... hepimiz apayrı bireyler olsak da, birbirinin içinden çıkmış hayatlarız, canlarız ... bejnanın kişisel öyküsünün girizgahıdır bu fotoğrafın yansıttıkları.

bu yazı da bir girizgah olsun, burdan devam edelim. haydi eyvallah şimdilik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder