Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ekim 2011 Cuma

zam(an)ların sebatsızlığı





anlaşılan içime dert olmuş zaman mefhumunun istikrarsızlığı, "an"ları benden acımasızca çalışı..
işteyim, işlerim var. peki ben ne yapıyorum. yazıyorum, içimi döküp rahatlayayım diyorum... eve gittiğimde benim ilgime acıkmış bejna görüntüsünden muzdaribim. ben mutfakta birşeyler yaparken eteğimden tutunup etrafımda gezen bejna'nın bu halleri hayatı sorgulatıp duruyor bana.

sabahları uyanıyoruz, kuzucukla yatakta debelenip oynuyoruz bir süre.. ardından yeni güne başlama hazırlıkları, ardından mama yedirme seramonileri ki bu kısmı ben yetiştiremeyip, hatta beceremeyip anneme devredip hoooooop işe uçuyorum. akşam yorgun argın gelince hemmen onu kucağıma alıp özlem gideriyorum. yemek vesaire derken yeninden enerji toplayıp odasında oyuncaklarla oyuna dalıyoruz. ancak bu çok da uzun sürmüyor. çünkü bejna koşturmacalı oyunlar istiyor. amanın aman, bir iki kovalamaca oynuyoruz uyku bastırıyor beni. bejna'da ise uykunun en ufak bir emaresi dahi olmuyor. bu sırada babacık devralıp bir iki de o koşturuyor hem  yorulsun gece iyi uyusun mantığıyla da.... dadadaddadaa bejna hem de deliksiz... en deliksiz uykusu bile 2 saatcik. uyansın, doyur, uyut, uyansın, doyur, çığlık, uyut, uyansın, gevezelik etmek istesin, uyut....

bu sabah yine çok neşeli uyandı, gevezelik de ettik biraz (de-da baba memmee anne şeklinde konuşmalar geçti aramızda:p) ama bir kaç dakika odadan ayrılmam ufak çaplı bir kıyamete neden oldu yine. ancaaak, bu kıyamet bize bejnanın azı dişinin de çıkmış olduğunu göstermiş oldu :) eh, ağzını her zaman bu kadar çok açmıyor ;) ilk dişlerini de geçirdiği soğuk algınlığından  dolayı gittiğimiz doktorun bejna'nın ağzını kocaman açmasıyla görmüş idik.

dün de yine doktordaydık, ama bu kez hiçbirşey göremedik zira bejna'nın zaptı pek zordu. ailece hepimiz şu grip salgınından nasibimiz alınca evde ne kadar maskelerle dolaşmaya çalıştıysak da bejnanın hastalık kapmaması kaçınılmazdı. o da minik minik hapşırıklar, çiğ damlası gibi sümükler, küt küt öksürüklerle mevsimi karşıladı. hemmen koştuk doktora, tabi gülen bejna'yı gören kimse gene inanmadı onun hasta olduğuna.

yaz yaz yaz bitmeeeeez ama bir kenarda dursun bunlar. yanılırsak bakarız ilerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder