Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Eylül 2011 Pazartesi

meybabaaa :)))

epey uzun zaman oldu. bu zamana neler sığdırmadık ki... doğumgünümüz, ilk tatilimiz, ilk deniz, ilk havuz, yürüme, ilk sözcükler, ilk dans, arkadaşlar, ilk tekne turu, anne sütüne veda ve daha neler neler....





nasıl anlatsak, nerden başlasak... bunların hepsi ayrı ayrı birer yazı konusu iken ben kızımın ilk sözcüklerinden sonuncusu olan meybaba ile başlamak istedim. dün sabah, dayımızın gönderdiği öğretici tırtıl ile oynarken bejna bir anda "meybaba" dedi ve beni tarifsiz  bir sevince boğdu. tırtılın en baştaki düğmesine basınca " merhaba" diye bir ses çıkıyor. düğmeye bastık, tırtıl merhaba deyip güldü, ardından da ben merhaba deyince bejna da "meybaba" deyiverdi. neyse ki bejna aynı sözcüğü 1-2 saat sonra anneannesine de söyleyince bunun tesadüfi bir durum olmadığı anlaşıldı.

uzun zamandır, anne, baba, imme, immemme, meme, mama, dede gibi sözcükleri sürekli tekrarlıyordu canikom. ama en çok baba diyor.... geçen gece misafirlerimize bejna'yı çekiştiriyordum, hep baba diyor, bi anne demedi filan derken bizimki hemencik beni yalancı çıkarırcasına üzerine bastıra bastıra "anne" deyip sırıtıverdi.




yazarken başka başka hareketleri geliyor aklıma onları da yazasım geliyor. geçtiğimiz cuma sabahı içli köfte yapan annemin dizinin dibinden ayrılmayan minnoş, köfte malzemelerine saldırıp avuç avuç yemeye çalıştı. temizlik yaparken de bana yardım etmek için kendi ıslak mendilini çıkarıp yerleri filan silmeye çalıştı. üzerini giydirdikten sonra pargüm şişesini alıp boynuna dayayarak sıkmaya çalılştı. gece arkadaşlarımız esra-ufuk çifti bizdeyken esranın yakında doğacak bebişine alınan patikleri elimizden kapıp ayakkabılığa koştu kuzucuk..

sanırım uzun süre geriden yazmaya devam edeceğim vakit buldukça. ammaa kızım hızla büyüyüp gelişirken nasıl yetişeceğimi de merak etmiyor değilim doğrusu ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder